کد خبر: ۹۵۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۶۵
علیرضا بیرانوند، گلر تیم ملی، در ثانیه‌های پایانی دیدار با قطر یک واکنش فوق العاده از خود به نمایش گذاشت.

عکس| علی بیرو سوپرمن شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، تیم ملی ایران در یک شب به‌یادماندنی موفق شد قطر تحت هدایت کی‌روش را ۴-۰ شکست بدهد و قهرمان تورنمنت چهارجانبه اردن شود.

در این دیدار تیم ملی علاوه بر به ثمر رساندن چهار گل توانست کلین‌شیت کند و این مهم با تلاش بیرانوند و مدافعین تیم به وقوع پیوست.

در دقیقه ۲۶ یک پاس رو به عقب نصیب علیرضا بیرانوند شد که اشتباه این گلر در کنترل توپ باعث شد تا توپ به یوسف عبدالرزاق برسد و در نهایت نیز بیرانوند مجبور شد مرتکب خطا شود و یک اخطار دریافت کند.

در ثانیه‌های پایانی مسابقه و در حالی که ایران چهار گل زده و خیالش از قهرمانی راحت بود، حرکت تند و تیز اکرم عفیف و پاس زیبای او مصعب خضر را در حالت تک به تک قرار داد که خروج به موقع بیرانوند باعث شد تا گلر تیم ملی ایران بتواند اشتباه نیمه نخست خود را جبران کند و شیرینی برد با کلین‌شین بیشتر شود.

عکس| علی بیرو سوپرمن شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: